Kaostankar pga ord som sårar.

Vad ska jag göra åt vissa personer i min stad som vill vara vän med både mig och mitt ex??? Inte faan vet jag hur det ska fungera utan att det ständigt kommer komma upp ord tankar och upplevelser om det livet eftersom det är ett jävla djupt sår som nu är fyllt med hat och förakt från min sida utifrån min upplevelse och det faktum att jag har utnyttjas som 'enkelbiljett' till Sverige och att den kommentaren jag får av en tjejkompis ang detta är att: Det är väldigt vanligt!!! Va fan? Ska jag acceptera och tycka det är ok att bli så illa behandlad som jag har blivit och den tjejkompisen bara ska rycka på axlarna och tycka att jag ska se det som en erfarenhet och att hon ska fortsätta umgås med honom när hon vet genom mig vad sårad jag är pga det!!! Hur tänker vissa människor??? Jo de tycker det känns jobbigt att behöva ta ställning i lojaliteter och då agerar de så här tyvärr. Jag som bor här i denna stad vet inte hur länge jag kommer orka med detta? Jag vill verkligen flytta härifrån långt långt bort och slippa alla dessa intriger. Men under tiden jag lever här så får jag hålla god min i elakt spel. Jag har ju inget annat val om jag inte ska leva isolerad från allt vad människor heter för att slippa denna kaos som sårar i ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0