Jävligt arg!!! Jul. 18, 2014

Jag vet inte vad det är för jävla skit i cybervärlden som ödelägger ett 3 timmar arbetat inlägg när jag klickade på att spara som utkast?  Det verkar faan mig livsfarligt att inte publicera skiten direkt! 
Hursomhelst så tänker inte jag kämpa i 3 timmar igen för att riskera att mitt inlägg försvinner spårlöst åter nej tack det blev en stund av ångest i soffan när jag såg till min fasa att allt 'matnyttigt' jag hade skrivit ner bara försvann inför mina ögon!!! 
Som sagt det där behövde jag få ur mig o en jävla massa mer skit för det är ju ca 2 år sen jag hade nån inspiration sist o det var ju även just därför jag blev så ledsen att allt bara försvann för hur ofta kommer denna inspiration egentligen ??? 
För mig har det ju nu gått 2 år sen sist jag glödde så här. Men det har ju också naturligtvis sin naturliga förklaring självklart.   
Min önskan om att få leva med mitt val från år 2009 ändrades under de år jag försökte hantera en ny psykopat som livskamrat. Han sa o lovade o agerade i början som dessa alla typer gör som om jag var det bästa han funnit o jag trodde verkligen på hans ord eftersom jag hade gift mig med honom. Jag var så kär o beredd på att leva enligt vissa regler igen. Hu!!! Nu när jag som åter skild i tillvaron tänker efter så blir jag närmast mörkrädd över vad jag var beredd på att säga nej till!!! Vad jag även var beredd på att säga ja till!!! 
Mer snaskiga detaljer ska jag skriva om snart men nu är kl snart 2 mitt i natten o jag är faktiskt väldigt mör i mitt huvud efter första omgången skrivande o tryckande på tangenterna i tre timmar.  Så nu önskar jag er godnatt o sov så gott alla. 
Fortsättning följer..... 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0